Excellent moment en famille
La cuisine est excellente, les plats sont bien servis, le cadre est super et le personnel est irréprochable.
J’y retournerai ça c’est sure 😁
Un grand bravo à vous
(Translated by Google)
Excellent family time!
The food is excellent, the portions are generous, the setting is superb, and the staff is impeccable.
I'll definitely be back! 😁 A big thank you to you all!
Priscillia Penauille noted
Cela faisait un moment que je n'étais pas venu à Konfucius. Nous avons passé un très bon moment. Nous avons mangé dehors (en soirée) et malgré la chaleur ça restait agréable.
Le service à été très rapide. Et comme toujours c'est très bon !
(Translated by Google)
It had been a while since I'd been to Konfucius. We had a wonderful time. We ate outside (in the evening) and despite the heat, it was still pleasant.
The service was very quick. And as always, the food was delicious!
Eric Flesselles noted
J'adore la carte, les plats sont excellents. Petit problème, certainement dû au manque de main d'oeuvre, le personnel fort sympathique, manque cruellement de professionnalisme !
(Translated by Google)
I love the menu, the food is excellent. One small problem, certainly due to staff shortages: the very friendly staff are sorely lacking in professionalism!
Last reviews
Excellent moment en famille La cuisine est excellente, les plats sont bien servis, le cadre est super et le personnel est irréprochable. J’y retournerai ça c’est sure 😁 Un grand bravo à vous (Translated by Google) Excellent family time! The food is excellent, the portions are generous, the setting is superb, and the staff is impeccable. I'll definitely be back! 😁 A big thank you to you all!
Cela faisait un moment que je n'étais pas venu à Konfucius. Nous avons passé un très bon moment. Nous avons mangé dehors (en soirée) et malgré la chaleur ça restait agréable. Le service à été très rapide. Et comme toujours c'est très bon ! (Translated by Google) It had been a while since I'd been to Konfucius. We had a wonderful time. We ate outside (in the evening) and despite the heat, it was still pleasant. The service was very quick. And as always, the food was delicious!
J'adore la carte, les plats sont excellents. Petit problème, certainement dû au manque de main d'oeuvre, le personnel fort sympathique, manque cruellement de professionnalisme ! (Translated by Google) I love the menu, the food is excellent. One small problem, certainly due to staff shortages: the very friendly staff are sorely lacking in professionalism!